lauantai 12. lokakuuta 2013

Yö yksin metsässä

Tiistai 8. lokakuuta 2013

18:06 Sain just pressun asennettua paikalleen. Sijainti on parin puun välissä Juuvanrovalla. Ihan kivat maisemat ja sää on tyyni. -- Aurinko laskee pikkuhiljaa. Mun pitäis jaksaa olla tässä ainakin aamuseiskaan, eli joku 13 tuntia.

Tässä olis kai nyt hyvin aikaa ajatella. Niin kauan kun on lämmin, kuivaa ja eväät riittää niin ei ole mitään hätää.

NOTE TO SELF:
1. Kadu vain asioita, jotka olet jättänyt tekemättä.
2. Kaikki kokemukset on hyviä kokemuksia.
2b. Paitsi hammaslääkäri krapulassa.
3. En tee virheitä elämässä, suunnistuksessa enkä varsinkaan miesten suhteen.
4. Vain pelko estää seikkailuja.
5. Vapaus on tärkein.

Taivaanranta on vaaleanpunainen.

18:40 Oikiasti, makoilen varvikossa tunturissa yksin, syön suklaakeksejä ja en tee mitään. Elämä on aivan hienoa.

18:43 Mitähän muut ihmiset tekee? Mä näen pressun, taivasta ja vähän karvalakin reunoja. Päätä kääntäessä mustikanvarpuja ja suklaakeksejä.

Mitenhän muut Lumot voi?

18:54 Mulla on pilli sitä varten että tulee hätä. Mulla ei ole kännykkää.

Täällä on vieläki aika valoisaa mut pimee voi tulla nopeaa. Alkaa jo nukuttaa.

19:18 Maailma muttuu musta-valkoseksi.

19:59 Nyt alkaa olla jo pimeää. Pitää kirjoittaa otsalampun valossa.

Ei ole liian kylmä. Tai ainakin makuupussissa on lämmin.

20:25 Nyt alkaa näkyä jo tähtiä.

Lankapuhelimet on niin paljon kätevämpiä ko kännykät. Voi löydä luurin korvaan.

Luulen, että mun keksit loppuu ennen aamua.

Vois tehdä tryffeleitä jouluksi.

21:03 Harkitsen trangian esiinkaivamista ja ruuanlaittoa, koska en saa unta ja on vähän tylsää. Ja vähän kuuma. ???

Nyt alkaa kyllä olla jo ihan oikiasti pimiää.

1:30 Janottaa. Piti juoda.

4:32 Tuulee. Käänsin kylkeä. Vieläkin lämmin.

5:15 Tuulee lisää. Kohensin pressun reunaa tuulensuojaksi. Tää mun majoite on ihan yllättävän kätevä!

8:15 Hyvä etten pommiin nukkunu. Pitääkö jo lähteä?

1 kommentti: